miércoles, 1 de julio de 2015

XIII ENCUENTRO NACIONAL DE FOLKLORE EN LLANO DE BRUJAS, MURCIA



El passat 27 de juny de 2015 van ser convidats a participar en el "XIII Encuentro Nacional de Folklore" en Llano de Brujas, Mùrcia, organitzat per la "Agrupación Folklórica El Limonar". A mès dels anfitrions i de nosaltres mateixos, també va participar el "Grupo de Coros y Danzas de Puente Tocinos", també de la província de Múrcia.


Tot just aplegar, i després de les corresponents presentacions, ens  van convidar a menjar un arròs típic de la localitat regat en abundants begudes fresques, perqué la calor que feia reclamava reposar líquids en abundància.



A les huit de la vesprada, i sense que la temperatura haguera baixat ni un grau, vam assistir a una desfilada previa a la actuació per un dels carrers principals. Vam ballar diverses passades de La Pedreguera de Benissa i després ens van portar a berenar per a agafar forces per la actuació.





A les deu i mitja de la nit va començar el Encontre. A nosaltres ens va tocar actuar en segon lloc, per la cual cosa passades les onze i mitja vam començar en La Sandinga de Xixona per a "entrar en calor". 



Vam continuar en El Fandango de Xixona, Les Seguidilletes de la Foia de La Sarga, El Ball de l'U de Xixona, La Molinera de Tibi i, per finalitzar, la nostra Jota del Raconet.






Un poc abans de l'una de la matinada, i després d l'intercanvi de regals, es va donar per finalitzat el Encontre i ens vam anar a sopar, acompanyats per l'altre grup convidat i per els amfitrions. Passades les dos i mitja vam agafar l'autobús per tornar a casa.

Volem agrair el magnific tracte rebut des de que vam arribar fins a la nostra partida per part de la "Agrupación Folklórica El Limonar". El pròxim dia 16 d'agost ens tornaran la visita per a participar en la "VIII Mostra de Folklore de Xixona", on podrem disfrutar dels seus balls i cançons.

*****


El pasado 27 de Junio fuimos invitados a participar en el "XIII Encuentro Nacional de Folklore" en Llano de Brujas, Murcia, organizado por la "Agrupación Folklórica El Limonar". Aparte de los anfitriones y de nosotros mismos también participó el "Grupo de Coros y Danzas de Puente Tocinos", también de la provincia de Murcia.
Nada más llegar, y tras las correspondientes presentaciones, nos invitaron a comer un típico arroz local regado con abundantes bebidas refrescantes, porque el calor que hacía reclamaba reponer líquidos en abundancia.
A las ocho de la tarde, y sin que la temperatura hubiera descendido ni un solo grado, asistimos a un desfile previo a la actuación por una de las calles principales. Bailamos varias pasadas de La Pedreguera de Benissa y después nos llevaron a merendar para reponer fuerzas para la actuación.
A las diez y media de la noche empezó el Encuentro. A nosotros nos tocó actuar en segundo lugar, por lo que pasadas las once y media empezamos con La Sandinga de Xixona para "entrar en calor". Continuamos con El Fandango de Xixona, Les Seguidilletes de la foia de La Sarga, El Ball de l'U de Xixona, La Molinera de Tibi y, para finalizar, nuestra Jota del Raconet.
Un poco antes de la una de la madrugada, y después de el intercambio de regalos, se dio por finalizado el Encuentro y nos dirigimos a cenar, acompañados por el otro grupo invitado y por los anfitriones. Pasadas las dos y media cogimos el autobús para volver a casa.
Queremos agradecer el magnífico trato recibido desde que llegamos hasta nuestra partida por parte de la Agrupación Folklórica El Limonar. el próximo día 16 de Agosto nos devolverán la visita para participar en la "VIII Mostra de Folklore de Xixona", donde podremos disfrutar de sus bailes y canciones.

No hay comentarios:

Publicar un comentario