domingo, 8 de febrero de 2015

Fira de la Candelaria 2015


Ni l'intens fred, ni el fort vent que bufaba a ratos van impedir la nostra participació en els actes de la Fira de la Candelaria el passat diumenge día 1 de febrer.

Enseguideta vam entrar en calor amb una xicoteta mostra dels nostres balls: La Sandiga de Xixona, La Molinera de Tibi, El Fandango de Xixona, El Ball de l'U de Xixona i La Villanera d'Ibi.




Les xiquetes mos van acompanyar i van ballar La Pedreguera de Benissa i El Ball dels Comptes de Xàbia, demostrant que cada vegada ho fan millor.









I per finalitzar, com sempre, la nostra Jota del Raconet de Xixona.



El nostre agraiment a tots els que ens van acompanyar a pesar de les inclemències del temps.


*****


Ni el intenso frío, ni el fuerte viento impidieron nuestra participación en los actos de la Fira de la Candelaria el pasado domingo día 1 de febrero.
Pronto entramos en calor con una pequeña muestra de nuestros bailes: La Sandinga de Xixona, La Molinera de Tibi, El Fandango de Xixona, El Ball de l'U de Xixona y La Villanera de Ibi. Las niñas nos acompañaron y bailaron La Pedreguera de Benissa y El Ball dels Comptes de Xàbia, demostrando que cada vez lo hacen mejor. Y para finalizar, como siempre, nuestra Jota del Raconet de Xixona.
Muchas gracias al público que nos acompañó a pesar de las inclemencias del tiempo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario